Sociale zekerheids-app
Eenvoudig communiceren, informeren en vacatures delen met cliënten en werkgevers. Met de door sociale zekerheids-app, zetten gemeenten en werkbedrijven een volgende stap in hun dienstverlening.
Slim, modern, toegankelijk: klaar voor de toekomst!
De voordelen van de app
Helpdeskfunctie
Via de app is er vaker en laagdrempeliger contact. Om dit in behapbare banen te leiden is de app zo ontwikkeld, dat een achtervang goed in te richten is. In de vorm van bijvoorbeeld een team collega’s dat als centrale chatdienst of helpdesk fungeert en de eerste vragen beantwoordt en ‘afvangt’.
Veilig en AVG-proof
We investeerden volop in een app die 100% veilig is en de privacy garandeert. De aanmeldprocedure voor gebruikers is eenvoudig en AVG-proof. In tegenstelling tot andere apps is deze een op en top Hollands product. Alles draait in een gecertificeerde omgeving van Previder in Hengelo.
Snelle oplevering
De basis van deze app staat als een huis en de ontwikkellijnen zijn kort. Oplevering van de app is ongekend snel realiseerbaar: binnen 4 tot 5 weken na akkoord. Volledig op naam van en in huisstijl van de klant inclusief training van de gebruikers en ‘levenslange’ service op de techniek en het onderhoud.
Scheiding privé en zakelijk
Met de CompetenSYS sociale zekerheid app beschikken gemeenten en werkbedrijven over een stand-alone communicatiemiddel waardoor klantmanagers geen Whatsapp meer hoeven te gebruiken. Zo voorkomen we dat privé en zakelijke communicatie door mekaar heen gaat lopen.
Eigen look & feel
De app is volledig ‘plug & play’ in huisstijl en op naam van de klant zichtbaar in de Play- en App-store. En daar eenvoudig te downloaden voor professionals van de gemeente/het werkbedrijf en de cliënten en werkgevers die zij uitnodigen voor ‘hun’ app. Er is ook een desktopversie van de app beschikbaar.
Hogere matchingskansen
De app sluit naadloos aan op bestaande systemen van de klant en gebruikt de beschikbare cliëntprofielen en vacatures in het CompetenSYS-diagnosesysteem optimaal. Cliënten zien in de app alle vacatures en baankansen die passen bij hun mogelijkheden. Klantmanagers kunnen ook zelf vacatures toevoegen en ‘pushen’ naar specifieke cliënten via de app. Matchen was nog nooit zo gericht en eenvoudig!
Slim benutten capaciteit klantmanagers
Modernisering van de dienstverlening
De app voorziet vooral in de behoeften die we horen via onze klanten: dichter bij de cliënt staan en deze meer in de lead zetten. Dat kan door het slimmer inzetten van de capaciteit van klantmanagers en matchers en die dienstverlening te moderniseren in de vorm van deze app. Juist vanwege het gemak en de laagdrempeligheid in gebruik en contact, vergroot de app de autonomie en zelfredzaamheid van cliënten in het vinden van passende arbeid.
De 3 kerntaken van de app
Informeren, communiceren & matchen
Informeren, communiceren en matchen: de drie kerntaken van deze app die veel voordelen biedt voor de ‘gouden driehoek’: gemeenten, cliënten én werkgevers. Verlaag de administratieve druk door cliënten laagdrempelig en gericht te informeren over bijvoorbeeld interessante events of betalingsdata. Verdiep het persoonlijke contact door regelmatig te communiceren. En match gericht via de app op die vacatures per client die het beste bij zijn profiel passen. Betrek werkgevers optimaal door ze toegang te geven tot anonieme selecties van matchprofielen uit het CompetenSYS-systeem.
Animo voor app ‘Veenendaal werkt’ door succesvolle pilot
Hoe werkt de app? Robin: “De app blinkt uit in eenvoud. Het is een laagdrempelige manier om contact te onderhouden met cliënten." Bovendien is het qua privacy goed geregeld. Anders dan bijvoorbeeld Whatsapp, wordt de data binnen Nederland verwerkt en staat deze app als zakelijke tool echt los van het privé-verkeer van professionals en cliënten. Kortom, het is een professioneel en eigentijds digitaal communicatiemiddel.
Geïnteresseerd in de app?
Heeft u vragen over onze sociale zekerheids-app of wilt u dat wij u laten zien hoe krachtig de app in de praktijk werkt?
Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of bel / e-mail Kevin en plan een geheel vrijblijvende (online) demo.